ceturtdiena, 2012. gada 5. aprīlis

Pārsteigums no St.Ives


Kādu laiku atpakaļ biju ie-like-kojusi St Ives FB lapu, norādīju savu adresi un pavisam par to aizmirsu! Vakar patīkama atgādinājuma veidā saņēmu paciņu ar 30 ml St Ives Fresh Skin skrubi.

Cik noprotams pēc apraksta, St Ives izlaida četras jaunas sava atzinību ieguvušā aprikožu skrubja versijas: Fresh skin, Sensitive skin, Naturally clear un Timeless skin. Esmu mēģinājusi arī oriģinālo versiju, bet tā man likās daudz par rupju, taču Fresh skin  ir tieši laikā. Ražotājs sola maigu atmirušo ādas šūnu noņemšanu, atklājot maigu un mirdzošu ādu 7 dienu laikā! Tā skrubējošās daļiņas izgatavotas no valriekstu čaulas pulvera, kas sniedz vidēji maigu noskrubēšanu. Manuprāt, der visiem ādas tipiem, izņemot ļoti jutīgu.

Vienīgais, kas mani nedaudz mulsina ir smarža, jo tā atgādina AirWick gaisa atsvaidzinātāju. Paostot, jūs uzreiz saprastu, par ko es runāju :)

Tātad, šeit ir viņu FB lapa, ja jūs atrodaties UK vai Īrijā, spiediet "Like" un saņemiet dāvanu! :)

2 komentāri:

  1. Es biju nopirkusi viņu sejas skrubi :)
    nekāda vaina :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Kādu tieši? Man bija oriģinālais. Saka, ka arī ķermeņa skrubis viņiem labs, bet veikalā vienmēr izķer :)

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...