otrdiena, 2014. gada 18. februāris

Izlietots Janvārī - krāsainā tara

Labāk vēlāk, nekā nekad! :) Aicinu pievērt acis uz manu nolaidību un pievērst uzmanību janvāra tukšiniekiem, kas šomēnes salasījušies īpaši spilgti un krāsaini. Turklāt, nevar arī nepriecēt dekoratīvās un kopjošās kosmētikas attiecība viens pret vienu!


1. un 5. Models Own nagu lakas toņos 037 Lilac Lite un 075 Nude Beige - nemaz nerunājot par plašo un vienmēr aktuālo toņu izvēli un demokrātiskajām cenām, Models Own izceļas arī ar teicamu pigmentāciju, krēmīgu tekstūru un noturību. Es teiktu, ka tas būtu viens no must-have pirkumiem, ko pārvest mājās no Anglijas. Bet, mana atsauksme nebūtu pilnīgi godīga, ja es noslēptu šo nagu laku tendenci pēc kāda laika sabiezēt. Tas arī kalpo par iemeslu tam, kāpēc lakas lido miskastē (bet ar solījumu, ka to vietu ieņems jauni toņi no Models Own).

2. Anatomicals Spray Misty For Me sejas atsvaidzinātājs - īsa atsauksme šeit.

3. Kerastase Volumactive - izsmidzināms līdzeklis matu kupluma un apjoma palielināšanai, lietojams uz mitriem matiem pirms ieveidošanas. Neskatoties uz to, ka pilnu atsauksmi tas tā arī nesagaidīja, līdzeklis pilda savus solījumus uz izcili - gan nedaudz piepaceļ matus pie saknēm, gan padara katru atsevišķu matu apjomīgāku. Nesausina, ļoti patīkami smaržo un ir diezgan ekonomisks. Varbūt pat pirkšu atkārtoti, bet pagaidām pavasara dvaša noskaņo uz jauniem eksperimentiem :)

4. Vichy Normaderm krēms - ļoti laba atsauksme ir Sugarmakeup rakstā par taukainas ādas kopšanu.

6. YSL Touche Eclat - produkts, kas jau sen izpelnījies sieviešu atzinību visā pasaulē. Un, lai gan tam ir parādījušies lētāki analogi, kā piemēram, L'Oreal Lumi Magique konsīleris, es vienalga esmu gatava pārmaksāt par iepakojumu, reputāciju, sajūtām un, protams, šī produkta kvalitāti.

5 komentāri:

  1. Ehh, es tik bieži strādājot esmu mēģinājusi un nekādu wow faktoru no YSL nēesmu noķērusi... Būs atkal jāpamēģina :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tā droši vien ir profesionālā kaite! :) Salīdzinot ar prof līdzekļiem šis tavās acīs nobāl, bet man ikdienai pat ļoti labs šķiet!

      Dzēst
  2. Ysl man nu tā, cik pamēģināju kādas 2x, bet man patīk šāda tipa produkts no The Body Shop. :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Šķiet, ka tavam makam vairāk paveicies! :)

      Ar ko viņi atšķiras? TBS vēl neesmu mēģinājusi.

      Dzēst
    2. Kaut kur lasīju, ka principā neatšķiras, pati tādu plašu salīdzinājumu neesmu taisījusi.

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...