piektdiena, 2013. gada 6. septembris

Essie Sleek Sticks

Source: http://phoenixbeautylounge.com

Pateicoties Jūlija GlossyBox, man bija iespēja izmēģināt nagu uzlīmes no Essie. Pavisam jaunajā Essie "Runway" kolekcijā pieejami 12 dizaini, kas imitē pēdējās stila tendences no modes skatēm. Man trāpījās nr.09 "Stickers and Stones", kas ir pelēcīgi brūnā krāsā ar kristāliņu ornamentu.

Komplektā ietilpst 18 nagu uzlīmes, instrukcija un vīlīte. 


Ražotājs apgalvo, ka uzklāšana ir ļoti vienkārša: 

1) Nagus jāattīra un rokas jāizmazgā ar ziepēm, lai noņemtu netīrumus un jebkādu eļļainību, kas var traucēt uzlīmes saķerei ar naga plāksnīti - es paklausīgi to izpildīju.

2) Jāatrod pareizā izmēra uzlīme katram nagam un, sākot no pamatnes, tā jāuzlīmē, izlīdzinot visus negludumus un burbulīšus. Ar uzlīmju izmēriem problēmu nav - gan garumā, gan platumā viss der, bet, vai nu tieši šī dizaina dēļ, vai manu nagu formas dēļ, uzlīmes nebija iespējams glīti nogludināt, pa sāniem veidojās tādi kā burbulīši, kas ir redzami fotogrāfijās.

3) Uzlīmes daļa, kas iet pāri nagam jānovīlē ar komplektā iekļauto vīlīti - šeit problēmas neradās.

4) Un visbeidzot, ražotājs sola, ka uzlīmes priecēs līdz pat 10 dienām no vietas. Godīgi sakot, tās jau pirmajā vakarā sāka kaitināt, bet es izstaigāju vēl divas dienas. Pēc tam skats kļuva jau nepieklājīgs un pastāvīgā ķeršanās matos sāka apnikt. Tāpēc nesagaidot solītās desmit dienas, kasīju uzlīmes nost - par laimi, Essie Sleek Sticks nāk nost diezgan viegli.

1. diena

1. diena - tālu no ideāla, bet ciešami
3. diena - nervi vairs netur, jāņem nost
Ar to arī beidzās mans prieks par augstās modes dizainu uz nagiem. Rezumējot:

Dizainu izvēle: adekvāta
Lietošanas ērtums: droši vien tas ir individuāli, bet man neizdevās uzklāt bez negludumiem
Noturība: zem katras kritikas, trīs dienas ir maksimums
Cenas - kvalitātes attiecība: pilnīgi neadekvāta cena par triju dienu pavirši izpildītu manikīru, kas turklāt traucē ikdienas darbos
Cena:  £ 9.99
Kur var iegādāties: eBay, Boots, Amazon

8 komentāri:

  1. nja skaisti jau, bet tiešām žēl, ka tik maz turas.

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Tikko izlasīju, ka var noklāt ar virskārtu, diez vai tas kaut ko mainītu.. bet nu jā, noturība nav pat pietuvināta tām solītajām desmit dienām.

      Dzēst
  2. Uff..
    Man ir Loreal- nēesmu izmēģinājusi, jo vasarā melni nagi man
    Pašai pie sirds neiet, bet nākamos nagus pamēģināšu uzdizainēt ar uzlīmēm... Redzēs ko mana manikīra meistare par to teiks :))
    Sākumā jau dikti glīti- tik vai ir tās ņemšanās vērti, ja vien turās tik vienu dienu?

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Štrunts par to ņemšanos, bet atdot 10 mārciņas, lai nostaigātu trīs dienas? :D

      Turu uz vārda un gaidu atsauksmi par Loreal :)

      Dzēst
  3. MAn ir tādas uzlīmes no Maybelline. Uzliekot arī varēja redzēt tās raupjās maliņas un nagi visu laiku kaut kur ķērās. Pāris reizes pamēģināju un liku mierā. Man uz nagiem tās noturējās kādas 3 dienas, bet ilgāk man liekas, ka pat neizvilktu.

    AtbildētDzēst
  4. Man jau šķiet, ka šis vairāk paredzēts tādam ballīšu manikīram uz vakaru, 3 dienas ir daudz. Bet izskatās labi, tā kičīgi! :)

    AtbildētDzēst
    Atbildes
    1. Jā, bet es laikam vēl neesmu gatava šķirties no tādas summas viena vakara priekam :)

      Dzēst

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...